Shaun the Sheep Movie - Recenzia

18. dubna 2015 v 18:19 | Freya |  Filmy
Dnes som sa akýmsi zázrakom (vďaka priateľovi) ocitla v kine na filme Shaun the Sheep Movie. Preto som sa rozhodla napísať vôbec prvú recenziu nielen na tomto blogu, ale vôbec v mojom živote, tak to berte trochu s rezervou :)

Recenziu nájdete v pokračovaní článku.

Grafika: 9/10

Animované filmy vo všeobecnosti veľmi nemusím, jedinou svetlou výnimkou je asi Shaun (och, zabudla som na How To Train Your Dragon) :) 9 bodov z 10 si zaslúžil vďaka svojmu milému plastelínovému spracovaniu, ktoré je jeho plusom aj mínusom zároveň. Minimálne teda u mňa. Po jednej stránke som rada, že to nebol taký klasický "animák", ako napríklad film Up či How To Train Your Dragon,no na druhej strane mi to možno aj trošku prekážalo. Avšak, keď sa nad tým zamyslím, neviem si Shauna vlastne inak ani predstaviť - keby bol graficky spracovaný inak, už by to nebolo ono. Takže za grafiku dávam 9 bodov z 10 :)

Hudba: 10/10

Hudobné spracovanie filmu sa mi veľmi páčilo. Pesničky sedeli, ako sa ľudovo hovorí, "ako riť na šerbeľ", boli presne také, aké mali byť a hodili sa do filmu pre deti. Boli tiež dokonale výstižné pre dané momenty. Takže pre mňa jednoznačne plný počet bodov.

Dej: 10/10

Dej bol síce jednoduchý, ale v jednoduchosti je krása. A presne to sa o tomto filme dá povedať. Bolo to milé, miestami vtipné, miestami smutné. Veľmi obľubujem špeciálne ovečku Timmyho, takže on sám osebe bol pre mňa zážitok filmu. Keďže recenzia nemá byť o prezdrádzaní obsahu, nebudem sa veľmi rozpisovať. Musím však povedať, že v jednom zo záverečných momentov mi bolo trochu do plaču. Hoci som už oficiálne dospelá a film bol určený predovšetkým menším a mladším divákom, z kina som vychádzala s veľmi príjemným zážitkom a s krásnym pocitom na duši.

Celkové hodnotenie: 9,7/10

Hoci, ako som už v úvode spomenula, nemám rada animované filmy, Ovečka Shaun je, spolu s How To Train Your Dragon, jedinou svetlou výnimkou. Veľmi dúfam, že vyjde aj nejaké to pokračovanie, či už nadväzné, alebo voľné. Dovtedy si budem musieť vystačiť s klasickým seriálom, čo však nebude najmenší problém. Ovečka Shaun je mojou srdcovkou a určite by som na film išla znova. Určite odporúčam každému.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.